امام جمعه اصلاندوز ؛ اقتصاد مقاومتی حرکت جهادی می خواهد
صفحه اصلی عناوین مطالب اخبار ایران وجهان اخبار اردبیل اخباربخش ارشق سیاسی حوادث اجتماعی فرهنگی اقتصادی ورزشی
پیشخوان مطبوعات
مطبوعات استان

بزودی

محل لوگوی ما

رضی

تبلیغات

شمالغرب

ارشق نیوز

حدیث روز
حدیث موضوعی
نیازمندی ها

ارز

ماشین

خلافی

حقوق

جدیدترین مطالب
سوال از شما پاسخ از مسئولین

به نقل ازارس تبار ،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده "در خطبه های نماز جمعه اصلاندوز با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی طرحی است که باید جدی گرفته شود گفت:متاسفانه برخی ها به حرف بسنده کردند، اقتصاد مقاومتی حرکت جهادی ،حرکت جهشی و حرکت جدی می خواهد که در این راستا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز در تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و شعار سال 93 کارنامه قابل قبول و درخشانی داشته و دارد.

وی با اشاره به اینکه منویات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی در جامعه باید تبیین و عملیاتی شود افزود:برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید همه مردم و مسوولان تلاش کنند تا اقتصاد کشور به توسعه و پیشرفت دست یابد.

امام جمعه اصلاندوز درخطبه اول به اهمیت دعا در زندگی اشاره کرد و گفت:درميان اعمال عبادی دعا از اهميت ويژه‌ای برخوردار است چرا كه بهترين و والاترين كارها نزد خداوند با اوست.

حجت الاسلام اسدزاده اهمیت دعا کردن درماه مبارک رمضان را پرفضیلت دانست و افزود:دعا نشان‌دهنده‌ی شناخت و معرفت خالق و بيانگر عجز و ضعف انسان در برابر خداوند است.

او با بیان اینکه بهترین مکان‌ها در ماه مبارک رمضان، مساجد برای نماز خواندن، نیایش و اظهار عجز در برابر پروردگار عالم است از هیات امنای مساجد روستاها خواست از روحانیون منطقه برای برگزاری نمازهای جماعت و بیان احکام الهی استفاده کنند.

وی درادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع قاریان کشور خاطرنشان کرد:رهبر معظم انقلاب در آن دیدار در دو موضوع اهمیت فعالیت قرآنی در کشور وانس با قرآن و اسلام آمریکایی به سخنرانی پرداختند.

امام جمعه اصلاندوز به فرارسیدن روز شهرداری و دهیاری اشاره کرد و گفت:شهر اصلاندوز شهر تازه تاسیس است که کمبودهای فروانی دارد نبود امکانات رفاهی ،فرهنگی که باید مسئولین شهری و شهرداری و شوراها دست به دست هم دهند در راستای زیباسازی شهر حرکت جهادی داشته باشند.دهیاری روستاهای اصلاندوز نیز در نوبه خود کارهای بزرگی در سطح روستا ها انجام دادند ازجمله شن ریزی جاده های روستایی و داخل روستا،طرحهای عمرانی و خدماتی که لازم است از زحمات این عزیزان قدردانی کنیم.

وی همچنین به روز قلم نیز اشاره کرد و گفت:طبق فرمایشات مقام معظم رهبری آزادی قلم نباید ارزشهای دینی و ملت ملت را پایمال کند .آزادی قلم و بیان حقایق حق مسلم مردم و مطبوعات است.

خطیب نماز جمعه اصلاندوز ضمن تسلیت فرارسیدن وفات حضرت خدیجه (س) به فضایل زندگانی و اخلاقی آنحضرت اشاره کرد و بیان داشت:زنان همواره سنگ زیر بناء و بنیادین اجتماعات بشری هستند بطوریکه قرآن کریم زن مومن را منشاء و خاستگاه جامعه ایمانی و زن کافر را منشاء و خاستگاه جامعه کفر معرفی کرده است.

حجت الاسلام اسدزاده با اشاره به تحولات اخیر عراق ،هدف ترورستهای داعش را از بین بردن اسلام دانست و افزود:عراقی ها باید در مقابل تروریست ها به وحدت رسیده و با همت و همگرایی خود راه را بر آنها ببندند.

،


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:
[ جمعه 13 تير 1393برچسب:, ] [ 16:39 ] [ رضی نیوز ]